Új szerepek, új lényegek

Új szerepek, új lényegek

Egészen felvillanyozódtam, amikor megláttam a Mango új kampányát, mely a New Roles, New Essentials címet kapta, ugyanis ahogy a szemem végigfutott a benne szereplő nőkön, meg kellett állapítanom, hogy végre nem egy csicsás, figyelemfelkeltő kampányt látok, hanem egy letisztult, klasszikusat, ami néha egészen üdítő manapság!

Ahogy olvasom, hat nő inspirálta az új kollekciót, mindegyikkel született egy interjú és fotósorozat. És hurrá, találunk benne 40 éves nőt is!she_campaign_entrevistas_09-18_4_5_1.jpg

Már rengetegszer leírtam, hogy milyen jó, hogy az 50 meg 60 meg 70 éveseket újra felfedezte a divatipar, meg számos jó példát mutató nőt találunk például az Instan, hogy van 50 felett élet, de valamiért a 40 és 50 közötti korosztály nincs! 

Ahogy egyszer már megírtam: A divat egzotikus állata: a 40 feletti nő!Lassan rá kellene jönni, hogy a 40 feletti nőknek van igazán pénzük vásárolni. Ahogy öregszünk, egyre magabiztosabbak leszünk, tudjuk mi áll jól, tudjuk mit akarunk és nem félünk az öregedéstől. Legalábbis én így gondolom (a legtöbbször). Szóval nekünk nem fognak bejönni a Hadid-testvérek és társaik.

Mert ugye bemegyek a boltba és a legtöbbször 20 éves modellek vigyorognak rám a plakátokról, és úgy néznek ki, ahogy én sose néztem ki, és 40 felett, már nem is fogok. De nem is akarok. Negyven felett nem akarok fiatalnak kinézni, nem akarok fiatalos lenni, nem akarok a koromhoz képest jól kinézni, CSAK jól akarok kinézni. 

teljes_kepernyo_rogzitese_2018_08_19_131934.jpg

A 40 éves New Yorkban élő Marisa Competello virágban utazik.

Tíz évig ugyan a divatban utazott egy stylist asszisztenseként, de rájött, hogy ez nem neki való, saját maga akarta irányítani az életét, így megalapította cégét, a Meta Florat. (menő név!)

“Egy barátom éttermet nyitott, és megkérdeztem tőlem, hogy meg tudnám-e csinálni a virág dekorációt a nyitáshoz, így ez adta a lendületet a kezdéshez.” – mondja.

“Szükségem volt a változásra, akartam valamit, ami az enyém, valami csendesebbet, egyszerűbbet, szebbet, ezért kezdtem el virágokkal dolgozni.”

“Egy átlagos napon reggel 7-re elmegyek a virágpiacra bevásárolni, majd visszamegyek a stúdióba, installációkat készítek, kiszállítok, és szépen el is megy a nap.”

Mindenkinek meg kell próbálni elérni az életében, azt amire vágyik, mondja. Félelem nélkül és igenis, harcolni kell azokért a dolgokért, amelyek boldoggá tesznek minket. Hinni magunkban és az élet minden percét kiélvezni, foglalja össze hitvallását.

 

teljes_kepernyo_rogzitese_2018_08_19_132250.jpg

Marisa a kampányban a fekete nadrágkosztümre esküszik, univerzálisan lehet hordani, ugye, napközben sportcipővel lezseren, este meg magassarkúval, kiegészítőkkel, elegáns változatban. Lehet a magyar webshopban is kapni.

teljes_kepernyo_rogzitese_2018_08_19_131650.jpg

Néhány virág kompozícíió, érdemes az Instagramján böngészni, inspirálódni!

A kampány címe “Új szerepek, új lényegek” (az én olvasatomban) nagyon tetszik, fel is írtam magamnak, ha majd könyvet írok a 40 feletti létről, ugyanis pontosan arra utal, hogy 40 után valóban új szerepek jönnek és új lényegek jönnek, gyakorlatilag át kell értékelni az életet: kidobni ami nem kell, új lényegeket keresni és felfedezni, és újra ki kell találni magunkat, új szerepeket kell adni magunknak. 

Mondjuk, nem gondolnám, hogy a Mango kampány erre utalna, bennem mindenesetre elindított valamit.

Amúgy minden úgy kezdődött, hogy volt 10 percem shoppingolni Pisaban a múlt héten, berohantam az első boltba, amit megláttam, ez egy Mango volt és 10 perccel később egy (leárazott, 19 euro) romperrel távoztam! 

Az overál után, a romper a legújabb szerelmem! 

U.I. : Nem tudom, hogy ki fordítja magyarra a Mango weboldalát/hírlevelét, de tartok tőle, hogy a Google, elképesztő baromságokba lehet belefutni, persze, viccesnek hívhatjuk.

Facebook Comments