Find – itt az Amazon saját ruhamárkája
Find – itt az Amazon saját ruhamárkája

Find – itt az Amazon saját ruhamárkája

A múlt héten szépen, csöndben az Amazon elindította saját ruhamárkáját, Find néven.  Persze ez magában nem lenne akkora hír, nyilván egy akkora óriásnak, mint Amazon, már korábban is voltak saját márkái, csak nem verték nagy dobra.  Find azonban más. Láthatóan odatették magukat, mind a kampány, mind az ötszáz (!) darabból álló kollekció...

Tovább olvasom

A divat egzotikus állata: a 40 feletti nő
A divat egzotikus állata: a 40 feletti nő

A divat egzotikus állata: a 40 feletti nő

Ott tartunk, hogy szalaghír, hogy a Zara Magyarország legújabb, Timeless kampányában 40 feletti nők szerepelnek. Sűrűn gondolkozom ezen, lévén a korcsoportba tartozom, és tök jó, hogy a 60 feletti nőket már egyre jobban foglalkoztatják, bár amíg ez címlapsztori, addig olyan, mintha a 40 feletti nő valami egzotikus állat lenne. A Zara...

Tovább olvasom

Gucci tornacipő papírból avagy hogy kerül egy magyar művész az olasz divatmárka kampányába?
Gucci tornacipő papírból avagy hogy kerül egy magyar művész az olasz divatmárka kampányába?

Gucci tornacipő papírból avagy hogy kerül egy magyar művész az olasz divatmárka kampányába?

  Amióta Olaszországba költöztem, elkezdtem járatni a Gucci hírlevelét (is), pár hete ott figyeltem fel egy magyar névre, Szabó Juliannáéra. Kicsit nyomoztam, majd írtam neki, és íme a sztori, hogyan is került be Julianna egy Gucci kampányba. És nem modell! Juliannát a Gucci e-mailben kereste meg, a megújult fehér Ace sneaker (tornacipő)...

Tovább olvasom