A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni
A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni

A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni

A nálunk fejlettebb országokban az idősmarketing vagyis az idős fogyasztó megcélzása nem újkeletű dolog. Nálunk még mindig inkább egyedi jelenség, és felkapjuk a fejünket, amikor idősebb nőket is felfedezhetünk reklámokban, és olyanokban, amelyek nem gyógyszert, vagy egyéb, az egészség hanyatlásával kapcsolatos valamit...

Tovább olvasom

Jacky O’Shaughnessy, aki 62 évesen lett fehérnemű modell
Jacky O’Shaughnessy, aki 62 évesen lett fehérnemű modell

Jacky O’Shaughnessy, aki 62 évesen lett fehérnemű modell

Felejtsük el, hogy 40 vagy 50 felett már nem lehet új karrierbe vágni, mert igenis lehet. Néha véletlenül is. 2012-ben az akkor 62 éves Jacky O’Shaughnessyt az utcán szólította le az American Apparel divatmárka képviselője és minden tapasztalat nélkül debütált fehérnemű reklámkampányukban, jól zavarba hozva mindenkit a túl szexi képeivel. Lehet egy...

Tovább olvasom