A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni
A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni

A megtört nagymama a múlté, ideje az idős fogyasztókat komolyan venni

A nálunk fejlettebb országokban az idősmarketing vagyis az idős fogyasztó megcélzása nem újkeletű dolog. Nálunk még mindig inkább egyedi jelenség, és felkapjuk a fejünket, amikor idősebb nőket is felfedezhetünk reklámokban, és olyanokban, amelyek nem gyógyszert, vagy egyéb, az egészség hanyatlásával kapcsolatos valamit...

Tovább olvasom

Burberry karácsonyra
Burberry karácsonyra

Burberry karácsonyra

Megérkezett a Burberry karácsonyi reklámja, nem kell csalódnunk idén sem, kellően érzelmes, elegáns és egy csomó celebrity ugrál benne. És persze Romeo Beckham is visszatér! Idén Billy Eliot története inspirálta a kampányt, – 2 évfordulót is ünnepel idén: 15 éve készült belőle film, 10 éve musical – aki nem ismerné (az nézze...

Tovább olvasom